måndag, juni 06, 2011

Sommarutflykt och balkonghäng



Förstår inte riktigt vad blogger ill mig. Varje gång jag försöker logga in får jag upp att jag angivit en ogiltig sökväg. Sen om man knappar in adressen manuellt kommer jag rakt in på profilen. Så jag kan inte kommentera några andra bloggar från min profil för tillfället, om det skulle vara någon som undrar vart jag tagit vägen.

Idag har jag i alla fall slitit mig från datorn och varit ute i det fina vädret hela dan, med sambo och hund. Först körde vill till Mölle och Ransvik, men det var inte så bra för Doris att ligga där så hon kom aldrig till ro så vi körde til Farhult istället. men där fick inte hundar vistas på badplatsen så det blev vidare igen, till Sibirien i Ängelholm. Där hittade vi en hundbadplats där vi slog oss ner med saft och kanelbullar. Det var supervarmt men tyvärr lite blåsigt så man fick sand överallt som klibbade fast på en svettig kropp, men Doris fick badat lite och verkade iaf ganska nöjd när vi körde hemåt igen. Blev ett stopp för en glass på Sofiero också på vägen hem, såklart.

Sen ikväll har vi suttit på balkongen och ätit, och nu sitter jag här med datorn. Fortfarande supervarmt och fåglarna kvittrar. Snacka om sommar! Älskar att man kan sitta ute såhär. Balkongen har fått trätrall och markistyg och jag har planterat krasse, basilika och gräslök. Sen har vi ett olivträd som vi fick av Magnus syster också. Supermysigt. Och Doris får också hänga på balkongen såklart :)

Inga kommentarer: