onsdag, januari 11, 2012

Jaha, en rubrik?

Har ingen aning om vad jag ska ha för rubrik, eller ens vad jag ska skriva. Mycket som surrar i skallen just nu. Ha inte jobbat sen i fredags så har väl haf lite för mycket tid att fundera kanske. Blir lite knäpp i skallen av att inte jobba. Får öerskottsenergi trots att jag sover för lite eftersom jag vänder på fygnet och ligger och läser eller spelar wordfeud halva natten.

Idag skulle vi ha fått vår tvättmaskin/torktumlare. Från början skulle vi ha fått den redan den 30e december, men Elgiganten har nu ändrat leveransen 3 gånger. Känns tröttsamt. Doris fäller tokigt mycket just nu och utan torktumlare är strumpor och sånt lika håriga nytvättade som när man lägger in dom i tvättmaskinen. Så hade varit skönt att kunna tumla loss lite.

I morse fick jag besked att min mammas nästkusin gått bort i Cancer. Visste att han var sjuk och inte hade långt kvar, men det är ju ändå tråkigt. Samma typ av cancer som pappi. Fan att man ska ha så mycket cancergener i släkten, känns ju sjukt lovande liksom.

Och just det, Magnus vi byta jobb också, vilket väl kanske också sätter tillvaron lite på spel. Gör mig lite mera låst samtidigt som jag får ha honom hemma mer också. Verkar som att att det blir ganska snart också. Får väl vänja mig vid att ha mannen hemma jämt.

Ikväll ska jag verkligen försöka komma i säng i tid. Over and out.

Inga kommentarer: