torsdag, januari 11, 2007

tankar om blondiner....

Först måste jag bara få irritera mig på alla pundhuvuden på msn. Om jag inte vet vem en person är och han eller hon inte finns i min kontaktlista, varför tror denna person då att jag ska svara på typ sju meddelanden när jag dessutom har angivit statusen "Inte vid datorn". man får fan aldrig vara ifred från småkillar som tror att dom är så jävla intressanta.

Så här är det. Blondes have more fun. Actually. Alla brunetterna är avundsjuka på detta och sitter hemma och sprider ut elaka rykten om blondiner titt som tätt. Som blondin har jag nog hört de flesta blondinskämt som finns, men eftersom jag nu är en blond tjej som tycker om att ha roligt och njuta av livet, så bjuder jag på det. Så här kommer några till:

Vet du hur man får upp en blondin på ett tak?
Man säger "Drinks are on the house"

Vet du varför det står 17 blondiner utanför en bar?
För att man måste vara 18!

Varför öppnar blondiner mjölken i affären?
Det står "öppnas här" på paketet

Varför smyger blondinerna omkring på apoteket?
Dom vill inte väcka sömntabletterna!

1 kommentar:

Gunnar sa...

Har du hört den om den stackars rävsaxade blonda räven? Tuggade av sig tre ben och satt fortfarande fast :)

(Har iof för mig att jag berättat den åtskilliga gånger, men den tål att upprepas.)