måndag, april 21, 2008

Då var det färdig velat

Efter att ha haft hårdbevakning på alla bilannonser på blocket. Efter att ha besökt varenda bilfirma i nordvästra skåne. Efter att ha hört av mig till vartenda låneinstitut på google. Så är det då äntligen klart.

Hittade bilen igår på bilfirma av en ren tillfällighet. Kia pride -00. Har bara gått 3600 mil. Elhissar och cd-spelare. Jätte (då menar jag jätte)klarröd lack. 26900 kr, fast verkar som att jag får den för 26000 jämt.

Lyckades till slut även hitta en möjlighet att låna 25000 utan fast anställning eller säkerhet genom ikianobankens minilån. Dom kräver bara att jag kan styrka min månadsinkomst med två lönebesked och det är ju inga problem. Så nu ska jag raka vägen och kopiera lönebesked och skicka in dom ihop med skuldebrevet. Så har jag förhoppningsvis pengarna på torsdag så att jag kan lösa ut min röda lilla rallybrum brum.

Gav mig fasen på att det skulle gå och då gick det :-)

1 kommentar:

Jorma sa...

Gott mos! Då ska vi hoppas du får en bil som håller måtten och är snäll mot dig ;)