torsdag, april 03, 2008

meningen med den här bloggen?

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Lite sexualkunskap":

Vad är syftet med denna blogg?Berätta om något urgammalt och mossigt eller om er själva??Det levande går före det döda och begravda.Berätta gärna om era egna äventyr´i den vägen dvs komdomer etc fler läsare-garanterat!

::::::::::::::::::::::::
Ha ha. Tillåt mig skratta och undra om jag får bestämma själv vad jag vill skriva i min egen blogg? Och vilka är "er"? Vidare kan man ju undra varför alla övriga inlägg som inte är urgamla och mossiga inte tillfredsställer denna anonyma läsares behov? Och kan inte han eller hon skita i hur många läsare jag får?

Personen i fråga sökte säkert på ordet "sex" och blev skitbesviken. Ha ha ha ha

För övrigt kan jag tala om att inlägget kom till som en liten replik på Marias "dagens slumpade wikipedia-fact" som hon hade i sin blogg. Men hon fick väl sluta med det för att nån blev irriterad förmodligen.

1 kommentar:

Jorma sa...

Känns som att många som kommenterar på bloggar är ute efter att förolämpa eller så är de bara förbannade på allt i största allmänhet och måste avreageara sig.