söndag, maj 31, 2009

Kan man få ett utökat dygn, tack?

Tänk att jag trodde att det inte skulle vara några problem att plugga heltid och jobba samtidigt. Okej, det kanske det inte hade varit heller om inte pappas olycka hänt och jag inte flyttat mitt i allt också....

Jag är efter i skolan och skulle behöva göra minst sju uppgifter dom närmaste dagarna. Jag missade två obligatoriska tillfällen eftersom jag satt på sjukhuset med pappa. Jag ska jobba tre heldagar i veckan som kommer också. Skogststjärnan ska bli kul att jobba på förstås, men det generar ju ändå en del stress.

Har tvättat två maskiner till pappa och ska ta en till idag. Måste städa av i köket och köra en maskin disk. Sen är det helt underbart väder, så man skulle ju helst vilja spendera iaf ett par minuter utomhus iaf. Ska till mamma ikväll och fira mors dag.

Sen har vi köpt Wii fit. Superkul och jag har verkligen fastnat för det och ärker redan att det ger en del resultat. Det sparar tid jämfört med att köra in till stan och gå på friskis, men man ska ändå ta sig tid att göra det ordentligt, för det är inte lönt att bara spela 15 minuter. Nu har jag inte varit inne sen i torsdags, så blir klart en halvtimme eller så i eftermiddag :) Får ju inte hamna på latsidan redan efter en vecka.

Inga kommentarer: