onsdag, augusti 05, 2009

Flytta kanske?

Jag har kommit på att jag vill bo nånstans utan grannar. Eller ja, man får ju gärna se nåt hus eller två, men radhusområde är nog egentligen inget för mig. Nu när vi har en liten valp springer alla ungarna här. Och dom går aldrig hem. Och det är inte direkt så att dom frågar om det är okej heller utan dom bara tågar in i trädgården när man ligger och solar eller ringer på dörren när man ligger och sover eller va som helst.

Idag har jag försökt att sola lite, eftersom det är så fint väder. Gäller ju att passa på, och Doris gillar ju att vara ute så jag tänkte att vi kunde ta en lur på gräsmattan tillsammans. Men för det första är det så varmt så att man smälter bort, och för det andra är där typ 7000 millimetrar som kryper på mig hela tiden. Det ska heller inte finnas dit jag flyttar sen, haha.

Verkar som att åskan slagit ut halva vårt underhållningssystem här hemma, så får se vad jag hittar på resten av dagen. Digitalboxen visar bara DR1 och går inte att stänga av och dvd fjärren kan bara starta en film och välja språk, det går inte att stänga av eller göra andra inställningar. verkar skumt att allt skulle sluta fungera samtidigt. Men blir kanske lite Wii Fit, för det funkar iaf.

2 kommentarer:

Linn sa...

Hej Anna-Karin.
Jag råkade hamna inne på din blogg via facebook och har läst allt som hänt er. Jag beklagar sorgen. Jag talar från hela familjen. Många kramar från Linn Fogelberg

EmiliaJ75 sa...

Ha, ha...du får nog flytta vännen! Men jag tror att milimetrarna följer med!