tisdag, december 15, 2009

Första snön

Vinterns första snö fullkomligt vräker ner utanför fönstrena. Var ute med Doris och kände lite på den. Hennes första upplevelse av snö. Hon försökte jaga flingorna och fånga dom. Hihi :)

I fredags natt var jag ute och körde bil i mörka skogarna på Hallandsåsen.... midvinterhajk. Trevligt som vanligt, men när det väl var dags för julbordet så hade jag varit hungrig så länge att jag mådde illa och bara fick i mig lite Jansson och en bit skinka :(

I lördags var vi med Alex och Daniel på The Studio i Malmö. Där blev vi sminkade och fotade. Tog sjukt lång tid och fick vänta en massa. Tyckte inte det var så roligt med själva fotograferingen, men det var superkul att se resultatet, och jag blev mycket nöjd med flera av bilderna :) Tyvärr var det ganska dyrt att köpa bilderna och lite märkligt nog fick jag och Magnus inte kombinera våra bilder, trots att det var jag som betalde för bådas. Men blev tio bilder på mig och två gemensamma + en på bara Magnus i alla fall. Så nu får folk foton i julklapp i år känns det som :)


Inga kommentarer: