söndag, maj 08, 2011

Söndagssliten....

Ja, jisses vad trött jag är. Har varit en sjukt effektiv och fullspäckad helg. Här trodde man att man skulle få en ledig oh lugn helg, men tji fick jag. Var ledig i fredags, så det började bra, men sen ringde dom och frågade om jag kunde jobba på Dagverksamheten Gustav i helgen, för där behövdes folk. Snäll som man är så tackade man ju ja till det. Hade aldrig jobbat där innan heller, så såg det lite som en extra erfarenhet också. och imorgon är det tillbaka till skogsstjärnan igen. Tur att man gillar att hålla sig sysselsatt, haha.

I övrigt har det hunnits med ett födelsedagsuppvaktande middag på Pub Ro, ett besök i Eket och middag hos Jennnie. Och idag, efter jobbet har jag handlat, tvättat bilen, kört två maskiner tvätt och faktiskt hunnit läsa ut min deckare, som jag hållt på med sen februari typ.

Kommer ihåg att Julia skickade ut nåt mail för ett par år sen med en tjej som tvättade bilen med alla dörrar öppna. Urbota korkat. Idag såg jag en tjej som på fullt allvar stod och rökte i biltvätten, haha. Hur smart kändes det nu då?

Nä nu blir det en snabbrunda med Doris och byte av sängkläder så att jag kan snarka gott redan när Magnus kommer hem om några timmar. Känns som att jag aldrig kommer att komma ikapp med min sömn på det här viset. Men man får väl sova när man är gammal eller nåt.....

1 kommentar:

aveldi sa...

Hahaha nej, kanske inte helt genomtänkt :P