måndag, februari 18, 2008

fenomenet blogg



Har ändrat lite av mina länkar till andras bloggar nu. Folk har blivit så dåliga på att skriva och hur kul är det att bara länka till sidor som aldrig uppdateras. Nä, istället hittar ni nu lite andra vänner som bloggar lite flitigare här till höger.

Inte för att jag är så fantastiskt duktig på att blogga själv, men det har ju i alla fall blivit betyligt bättre sen jag köpte datorn. Problemet när man går hemma arbetslös är ju att man har hur mycket tid som helst att skriva, men inte särskilt mycket att berätta om. man har också hur mycket tid som helst att städa och tvätta etc. men tyvärr så blir man ju ganska slö också oh sover gärna lite för länge för att hinna göra nåt.

Tillbringar överhuvudtaget hela mitt liv liggandes just nu. På soffan, eller i sängen. Inte klokt egentligen. Måste gå och kolla min syn för jag ser suddigt till och från och har ständig huvudvärk just nu. har inte haft råd att gå och kolla det. Jisses så mycket min första lön ska räcka till.

Den här veckan är jag grymt avundsjuk på alla människor som har råd och möjlighet att ta semester och åka skidor utomlands. Jag vill också åka skidor!!!

Inga kommentarer: