söndag, maj 09, 2010

Utvilad

För en gångs skull har jag fått sova lite. Men så gick jag också och la mig kl 22 en lördagkväll, vilket inte höra till vanligheterna. Och Doris är helslut efter ett dygn i skogen så hon ville också sova.Så nu är det skönt att för en gångs skull känna sig lite utvilad. Var lite därför jag körde hem från PL-hajken redan igår. Behövde lite vila, både mentalt och för min arm, som jag hade jätteont i igår. Sen händer det an massa i vårt liv och vi behöver ibland ha tid att prata om det.

Verkar som att det går vägen med lägenheten. Preliminära papper skrevs igår. Tydligen visste mäklaren att jag bloggat om det och hade läst bloggen. Lite märkligt, eftersom jag inte lyckades länka ordentligt. Men är ju lite spännande (och lite läskigt) att veta att vem som helst kan snubbla över det man skriver.

Idag är det fixardag på gång. Har precis kört om en maskin med disk som blev dåligt ren, och kör en tvätt med hajkkläder. Sen ska jag iväg och handla, och städa av passaten så att Magnus slipper få tillbaka en helmögig bil. Skulle kunna hällas i lite soppa också. Imorgon är det jobb igen i tre dagar. Sen är det vårläger. Doris ska följa med så hon får väl se till att vila upp sig tills dess, haha.

Inga kommentarer: