tisdag, januari 25, 2011

Dags för uppdatering...

...igen kanske. Men tid idag. Ska jobba kväll för första gången på ett bra tag så jag börja inte förrän kvart över fyra. Jobbar till 21.15 så det är ett ganska lagom pass, och lite ob på det :)

Missade ett inbokat pass på 8 timmar på Romares igår. Vaknade på natten och mådde akut illa. Kändes som när man druckit för mycket ungefär, fast det var ju inte fallet. Magen var konstig hela dagen igår, men verkar ha stabiliserat sig nu så idag ska jag nog överleva ett 5 timmars pass. På torsdag ska jag jobba på Skogsstjärnan, och sen har jag ett nätt 5 timmars pass igen på Elinebo på lördag, sen är denna månadens slit över. Får se vad som händer i februari. Har bara ett pass på fyra timmar inbokat än så länge, men vi får väl se. Har kanske några veckor som elevassistent på gång i vår också om jag har tur.

I lördags var jag först hos Maria och åt och sen hos Julia och pimplade vin. Var evigheter sen vi sågs, så det var trevligt :) Vi borde återuppta våra tjejkvällar, eller vad säger ni?

Efter många om och men så tror jag att vi har beslutat oss för att åka till Maldiverna på semester, så nu måste vi bara veta hur Magnus semester ligger i år så att vi kan boka. Ska bli så skönt att åka på en riktigt lyxig resa, bara vi två :) Och sen har ju Magnus en julklapps spa att inkassera också :)

Sen har vi köpt ny TV också, en 46 tummare. Den gamla var aningen strulig och vi hade haft den länge, så det känns skönt att det blev av nu. Blev en snygg vit Samsung TV som passade sjukt bra till vit tv-bänk och grå vägg.

1 kommentar:

Gunnar sa...

Najs med stor tv :) Hoppas den visar något gott också. Krya på dig.