söndag, september 11, 2011

Var e hälsan?

Hellt skum har jag kännt mig hela veckan. Undrar hur länge man ska behöva må såhär? Trött, seg och ont i kroppen, en himla huvudvärk och diverse småkrämpor. Frossa och yrselattacker. Spännande, verkligen. Har försökt lösa det hela med migränabletter, massa c-vitamin och vila. Idag är det mest ryggen som bråkar med mig så blir nog ett varmt bad och en stund på spikmattan, tror jag. Tar 10-14 dagar innan jag får mina nya glasögon, så sen ska väl huvudet sluta bråka också. Magnus behöver tydligen också nya glasögon. Lite rolig kostnad i hushållet såhär med husköp och dubbla boendekostnader.

Igår var vi och mös med lilla Emelie, lilla knytet, och gratulerade de nyblivna föräldrarna Jennie och Jakob. Magnus vågade också mysa lite, efter en del övertalning.


Idag blir det nog inte många knop iaf. Är faktiskt lite oroad över min energilöshet och allmänna hälsa. Orar inte med nånting. Och då har jag ändå varit hemma hela veckan. Ska jobba på avdelning 5 på Romares på tisdag, 7 timmar. Får vä se hur det går.

Inga kommentarer: