tisdag, mars 09, 2010

Mars...

Längesen jag skrev nu. Letat efter laddningskabeln så att jag kunde lägga upp lite nya bilder, bl.a. på förlovningsringen, men den förblir förrymd så får väl återkomma med det då.

På alla hjärtans dag hände det i alla fall. Magnus gick ner på knä och frågade om han fick göra mig till "en ärbar kvinna". Han var helt säker på att han skulle få ett ja och det fick han ju också. När jag var i Österrike så kom våra ringar, i titan, som vi nu bär sombevis på händelsen. Min har tre små diamanter och hans är helt slät. Tyvärr får jag inte ha smycken på jobb så jag kan inte gå och glänsa med den :)

Österrike ja. Det var en kul resa med otroligt trevligt resesällskap, speciellt i vår bil. Super :) Bonka bäver och Freedom med Hasselhoff blev temasångerna för hela veckan. På bilden ser det ut som att det snöade mycket, men jag är faktiskt inomhus. Var nån maskin som sprutade såpbubblor som jag råkade hamna under.




På semestern läste jag också ut julklappsboken från min faster, "Jehåvasjäveln". Mycket intressant inifrånskildring av hur Jehovas vittnen fungerar och vad som händer när man inte längre vill vara med. Borde alla läsa, tycker jag.

Inga kommentarer: