lördag, augusti 20, 2011

Dags för förändring?

Undrar ifall blogger tycker att jag är dryg, eftersom jag aldrig kan logga in på bloggen? får upp felmeddelande vid inloggning och sen kan jag inte använda mitt bokmärke utan måste mata in adressen manuellt för att det ska fungera, men då kommer jag rakt in utan att ange några inloggningsuppgifter. Mycket konstigt.
Tänkte iaf prova på att lägga in etiketter på mina inlägg, vilket jag inte gjort tidigare. Var inne på någon annans blogg och letade efter nåt speciellt och upptäckte att dom däringa etiketterna var väldigt praktiska.

Igår kväll när jag var ute med Doris var det rena höstrusket och jag tänkte att jag har missat hela den här sommaren under tiden jag varit på jobb. Varje dag jag varit ledig (t.ex. igår) så har det varit dåligt väder. Så inte hade jag räknat med en fin eftermiddag idag, men där tog jag fel. När jag kom hem hade jag huset för mig själv, varken sambo eller hund hemma. Var sol på balkongen så jag satte mig i solenn och läste, äntligen min lugna bokstund! Streckläste boken tills den var slut också, så ikväll kanske jag inte somnar för sent för att jag är fast i deckaren. Det var för övrigt boken "Helgonet" av Carin Gerhardsen som jag läste. Fjärde delen av Hammarbyserien och dom är så ruggigt bra. Vet inte vad jag ska börja på för bok ikväll, får klura lite på det. Är inne i ett lässtim nu och trivs med det så jag kör på. Nu är jag väl kanske snart lite ledig så att jag har mer tid också.

Inga kommentarer: