fredag, augusti 26, 2011

jobbstrul och skön ledighet :)

Ja, i onsdags fick jag till slut nog av att bli tagen förgiven och att man som timanställd aldrig har nån talan och diverse annat skräp på jobbet som har irriterat mig ett tag. Slängde iväg ett par arga mail till både arbetsledare och chef och tänkte att det fick bära eller brista. Jag kan inte jobba under vilka förhållanden som helst, även om jag såklart behöver tjäna pengar. Pratade med chefen i telefon idag och hon verkade mest tycka att det var bra att jag sa till, så det var ju bra iaf. Har kanske eventuellt lite annat jobb på gång också annars.

Har haft ont i foten ett par dagar nu också, så kroppen börjar väl bli sliten igen. Men nu tänker jag minsann ha en ledig helg, det var inte igår. Jippi. Denna ska tillbringas med min sambo. Vi ska åka till Ullared och campa. På söndag har vi visning av lägenheten så vi behöver ändå hålla oss borta hemmifrån. Doris får åka till landet, hos mamma och Ingemar. Så nu är det en timmes uppsnyggning och städning av ägenhet somm gäller, innan jag kan få hålla helg och halvdö på soffan efter en mycket lång dag. Såååå skönt att jag inte ska jobba igen förrän på måndag faktiskt.

Inga kommentarer: