fredag, april 15, 2011

Helg igen...

... och veckorna rusar med stormsteg mot vårvärmen och sommaren :)Inte bara Doris som fått vårfnatt, utan även jag. Det spritter i hela kroppen och jag har aldrig haft så svårt att sitta still i hela mitt liv. Eller jo, jag kan sitta still, men jag måste GÖRA nåt. En av färdtjänstchaffisarna på jobb sa till mig idag att jag verkar ha myror i brallan, och precis så känns det faktiskt.

Tur då att det händer lte på jobbfronten. Har en kollega som är deltidssjukskriven några veckor och jag har blivit tillfrågad om jag vill vikariera för henne, plus att jag fått lite tider på Skogsstjärnan även i övrigt. Göttans. Behöver nåt att göra om jag inte ska gå av på mitten, känns det som. Och sen gillar jag ju mitt jobb fantastiskt mycket också :)

Magnus verkar också ha fått vårfnatt, eller om det är 30-årskris i antågande. När jag var på jobbet idag hade han tydligen passat på att gadda sig, vilket han bangat så länge vi kännt varandra typ. Och nä, det bidde varken AK eller Doris forever, haha. Sen verkar han ha smittats av min klantighet också, säger han. Klantar sig hela tiden, och jag har nog inte gjort nåt tokigt på flera dagar så det kanske stämmer. Men det är nog bara en fas, jag är nog snart tillbaka till mitt vanliga klantiga jag.

Imorgon och på söndag väntar jobb på Skogsstjärnan så det är strax dags för sängen.
Ska stoppa in lite tvätt och gå kisserunda med Doris först bara. Ska bara äta upp kolasnörena först, hahaha

Inga kommentarer: