söndag, april 03, 2011

Tjejer, tjejer, tjejer


Massa, massa tjejsnack det har blivit på sistone.... Var med Maria på ikea i fredags och pratade en massa tjejsnack, om livet i stort och smått, och igår var det tjejfest hemma hos Alex. 22 tjejer och go musik kan ju inte bli fel liksom.

Var bra för då fick jag anledning att använda min nya, supersnygga klänning också. Köpte den när vi var i Malmö för ett par veckor sen, inte av nån mer anledning att den var snygg, men det räckte väl? haha

Idag har jag haft en utesöndag med Doris. Vi var i nästan två timmar i Bruces skog och hon hittade en kompis i form av en jaktlabbe vid namn Ronja. Släppte lös henne och dom lekte superfint och hon skötte sig superfint när jag kallade på henne och så. Himla skönt att man vågar släppa henne lite ibland, iaf där det varken finns cyklar eller bilar.

Får väl sedvanligt nämna jobbet också. Ska jobba 7-14 imorgon på avd 6 på Romares. Är inbokad länre fram på avd 5, så sen har jag varit i hela huset utom avd 8. Ganska bra att man snart kan dom flesta vårdtagarna i huset, även om jag tycker att det är så segt att jobba på avdelning. Men papperna är påskrivna för semestervikariatet på Skogsstjärnan så jag slipper avdelningarna under sommaren iaf. Alltid nåt. Ska bara komma ihåg att skicka in papperna också, haha. Varit ovanligt disträ på senaste tiden av olika anledningar. Måste skicka in en körersättningslista också som egentligen skulle varit inne innan månadsskiftet.

Nu ska jag se till att göra lite matsäck till imorgon innan det blir kvällsrunda med Doris och sen försöka somna i vettig tid. Har varit ledig nästan en vecka så kan bli vissa problem....

Inga kommentarer: