lördag, juli 04, 2009

Doris




Här är lite fler bilder på min nya lilla älskling. Vi var och hälsade på henne igår och provade om halsbandet passade och busade lite. Men hon ville mest sova, det lilla livet. Värmen tar kål på små valpar.

En dos av Doris var precis vad jag behövde igår. Pappas möte med onkologen ledde bara till det väntade, att dom inte vill göra nåt för att dom tycker att det är för långt gånget. Så nu är det väl bara att försöka ta vara på tiden så bra som möjligt. Tungt, men samtidigt bra att äntligen få ett besked.

Får bli ett snabbinlägg idag, för vi ska iväg på bröllop i eftermiddag, och tänkte åka in om pappa en stund innan dess. Får rapportera vidare imorgon när Magnus ligger och är tråkig och bakis. Jag har nämligen erbjudit mig att köra ikväll, eftersom jag känner att jag vill vara nykter och kunna köra om det händer nåt med papi.

Inga kommentarer: