måndag, juli 27, 2009

Intensiv vecka framför mig...


Ja då blev det ytterligare en bild på Doris, som har stulit våra hjärtan. Hur man kan vara så mjuk och go och sova i så roliga ställningar är en gåta. Nu sitter jag uppe och har kvällsvaket, medans Magnus sover en sväng. Efter 03 ska jag väcka hononm och så byter vi så att jag får några timmar i sängen. Ska jobba imorgon, men inte förrän tio så det ska nog funka.

Intensiv vecka man har framför sig nu.
Måndag- jobba, som sagt. 10-14 är ganska lagom dock. Mellan två och tre kommer larmtjänsten till pappas lägenhet och hämtar sin utrustning och lämnar tillbaka mina nycklar. Så får jag automatiskt vattnat blommorna och tömt postfacket också, innan det hinner bli så mycket. Gjorde det faktiskt i fredags.

Tisdag- jobba, 10-14 igen. Sen ska Magnus iväg och jobba framåt kvällen så blir väl en hemmakväll med Doris. Är förberedd nu och har handlat hem mat och filmer.

Onsdag- visning av gravplatser på kyrkogården. Och handla och fixa allt vi behöver till begravningen. Duka och förbereda lokalen. Julia har lovat att hjälpa till. Tacksamt.

Torsdag- begravning. Hade en dröm igår natt att alltihop gick fel, så är nog inte fullt så lugn som jag ger sken av iaf. Men idag har vi träffat prästen och planerat så det kan nog bli bra iaf.

Fre- jobba 10-14, sen ta det lugnt. Kanske hinna plugga lite?

Lör-Sön- jobba heldagar.

Nu ska jag och Doris ut och kissa och sen ska jag halvsova på soffan till Thelma och Lousie, som jag upptäckte är sommarnattsbio idag.

1 kommentar:

EmiliaJ75 sa...

Önskar dig en bra vecka!
KRAM